Beginnerscursus

Weten of kanovaren iets voor jou is? Doe mee met onze beginnerscursus. De cursus is de perfecte manier om in aanraking te komen met het kanovaren en onze vereniging! In enkele weken leer je al de basis technieken om veilig en plezierig te varen. Iedereen is welkom en er is geen ervaring nodig!

Al het materiaal wat je nodig hebt tijdens de cursus wordt door de vereniging verschaft. Zelf moet je zorgen voor makkelijke sportkleding en schoenen die nat mogen worden.

De beginnerscursus 2024 is op Zaterdag 6 april van 9.30 - 13.30 uur  en op Zaterdag 13 april van 9.30 - 13.30  uur
Deze cursus is vol!

Wat leer je?

De beginnerscursus is bij uitstek de cursus voor geïnteresseerden zonder of met weinig ervaring. Maar voor gevorderden is het een leuke manier om de vereniging te leren kennen. Tijdens de cursus leer je onder anderen;

2 dagdelen van 9.30 - 13.30 uur les* € 50

*Inclusief kosten voor het gebruik van ons materiaal (boot, peddel en zwemvest)

Als je na de cursus lid van de vereniging wordt, dan wordt het lesgeld verrekend met de lidmaatschapskosten.

Betaling kan alleen door overmaking op giro NL05 INGB 0007 7083 26 ten name van Kano Vereniging Waterwolf. Je aanmelding wordt definitief als je het geld overgemaakt hebt.

Aanmelden

Je kunt je niet meer aanmelden, hou de site in de gaten voor een volgende cursus!

Meer weten over de cursussen? Kijk op de volgende pagina’s

Jeugd Kanocursus

Kanovaardigheidlessen en workshops