Cursussen en meer

Kv Waterwolf biedt leden en niet- leden de mogelijkheid om zich te bekwamen in het kanoën. Door verschillende cursussen en trainingen aan te bieden.

Als Lid

Onze instructeurs en assistenten staan altijd klaar om onze leden te begeleiden en te helpen. Er worden regelmatig informatieavonden georganiseerd over onderwerpen als veiligheid en technieken, en komen er gastsprekers uit heel Nederland.

Leden kunnen aan alle cursussen en trainingen meedoen en krijgen voorrang op niet- leden. Kijk voor het volledig aanbod onder "Cursussen en Meer".

Als niet Lid

Ook voor niet- leden is er van alles te leren bij KV Waterwolf. Zo zijn er meerdere cursussen en trainingen om het kanovaren onder de knie te krijgen. Kijk rond op de site om te kijken wat voor jou mogelijk is.

Onze Instructeurs

Onze vereniging heeft gecertificeerde kano instructeurs (diverse niveau's) voor binnenwater en groot water. De instructeurs beschikken allemaal over een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)

De cursussen worden gegeven door de instructeurs en krijgen daarbij hulp van ervaren kanovaarders.