extra Activiteiten

Naast alle leuke activiteiten die wij als vereniging ondernemen zijn we ook maatschappelijk zeer actief door verschillende acties.

Het geven van workshops aan zwembadbezoekers, op basisscholen, aan mensen met een lichamelijk of verstandelijke beperking. Helpen bij Wijkfeesten door bewoners het kanovaren te leren op het water in de wijk. Jong en oud laten kennismaken met kennismaken met kanovaren tijdens Sportfair Haarlemmermeer. Jaarlijks komt er altijd wel een leuke vraag op ons pad waar wij als kanovereniging graag aan meewerken.

Al deze activiteiten worden verzorgd door onze leden. 'Waterwolven' zijn niet alleen kanovaarders , maar de leden zijn ook vrijwilligers. Iedereen is met enthousiasme betrokken bij onze club, waardoor het vrijwilligers werk wat nodig is om als vereniging te kunnen bestaan met elkaar opgepakt wordt.

Meer weten over wat we precies doen? Kijk op de volgende pagina’s voor alle activiteiten

Toervaren

Kanopolo